25N 2020 AL CEPA SANT ANTONI

El CEPA Sant Antoni creu amb una societat igualitària entre homes i dones. Des de la Comissió de Coeducació treballam per rompre estereotips i conscienciar el nostre alumnat.

1.- Ens complau presentar el nostre nou projecte Ses Nostres Dones, el dia 25 N, dia de la violència de gènere.

https://sesnostresdones.com/

Volem amb els nostres projecte visibilitat dones rellevants a diferents àmbits de la nostra illa que serveixen de referents per a tota la nostra comunitat educativa.

Començam amb una entrada elaborada al nostre Centre, el vídeo del manifest contra la Violència de gènere, llegit per el nostre alumnat. Ha estat projectat a les aules amb un debat posterior amb els seus tutors.

Continuarem , durant el primer trimestre del curs amb les entades d’un apartat que anomenam Dones que ajuden dones, on dones que treballen a Institucions com la Oficina de la Dona, UFAM (Unitat de Familia y Mujer de la Policia Nacional), Metges del Mon y  la Comisió de Violència de Gènere i protecció del menor de l’IB Salut, ens explicaran la seva tasca i ens introduiran en els seus serveis.

Durant la presentació amb donat als nostre alumnat un present, una bossa, el díptic explicant el nostre projecte i un punt de llibre.

FOTOS DE L’ACTIVITAT

 

2.- Projecció del curt DONA a les aules.

La projecció de curts ens sembla molt adequat, ja que ens permet en el període d’una sessió la visualització i debat posterior amb el nostre alumnat.

Aquest curt està penjat en aquest bloc i així el professorat el té a l’abast fàcilment, i l’alumnat que que era a classe ho poden visualitzar a casa.

3.- Participació al Programa de Ràdio d’Onda Cero:

Más de Uno Ibiza y Formentera, el magazine local de Onda Cero. Programa especial 25N 25/11/2020

En una fecha como el 25N, día internacional por la eliminación de las violencias hacia las mujeres, en Onda Cero Ibiza y Formentera hemos querido llevar a cabo una programación especial con un Más De Uno Ibiza en el que pretendemos poner nuestro granito de arena en la construcción de una sociedad que nos permita vivir a las mujeres vidas sin violencias, subordinación y explotación. Por eso, hoy reiteramos nuestro compromiso con la igualdad entre mujeres y hombres reivindicando junto a nuestras invitadas de hoy la prevención y la respuesta frente a todas las violencias machistas. Y para ello, hoy nos acompañarán Toñi Ferrer, la Directora de la Oficina de la Dona de Ibiza -para conocer los últimos datos del programa de atención y tratamiento a las víctimas de la violencia de género- ; Carolina Escandell, la Consellera de Bienestar Social e Igualdad del Consell d’Eivissa; Claudia Cotaina, concejala de Igualdad del Ajuntament d’Eivissa; Guadalupe Nauda, concejala de Igualdad del Ajuntament de Sant Josep de Sa Talaia; Catalina Serra, concejala de Bienestar Social del Ajuntament de Sant Joan de Labritja; y Antonia Picó, concejala de Bienestar Social e igualdad del Ajuntament de Santa Eulària des Riu. Además, también desde el CEPA Sant Antoni hablaremos con Vicenta Roig y cerraremos este programa hablando de violencia étnico-obstétrica con Silvia Agüero.

Programa de n’ Inma Saranova, a la que volem agrair la seva invitació i que si voleu podeu escoltar clicant l’enllaç anterior.

Publicat per cepasantantoni

Escola d´Adults

Deixa un comentari

Design a site like this with WordPress.com
Per començar